Viimeiset menneet Tapahtumat

Joulumyyjäiset

Helsinki Kirkkokatu 18, Helsinki

Suomenlinnan paikallisosasto järjestää perinteiset joulumyyjäiset Tuomiokirkon kryptassa. Myyntivalikoima on monipuolinen ja herkullinen. Tarjolla on mm. jouluisia leivonnaisia ja laatikoita, joulusinappia ja Upinniemen sotilaskodin leipomon valmistamia saaristolaisleipiä ja maustekakkuja. Taidokkaita käsitöitä, koruja ja joulukoristeita. Kahvilassa voit nauttia riisipuurosta, perinteisestä väskynäsopasta, lohileivistä sekä tietysti sotilaskodin munkeista. Arpajaisissa hyviä palkintoja. Myyjäisten tuotto menee varusmiesten hyväksi. Tervetuloa!

Ritarihuoneen konsertti

Ritarikatu 1 Helsinki

Suosittu Ritarihuoneen konsertti järjestetään 10. marraskuuta Ritarihuoneella Helsingissä. Konsertissa esiintyy Kaartin soittokunta. Tapahtuman järjestää Suomenlinnan paikallisosasto, ja konsertin tuotot menevät varusmiesten hyväksi. Konserttilipun hinta on 25 € / kpl ja sisältää munkkikahvit. Voit tilata omasi Suomenlinnan paikallisosaston puheenjohtajalta, sirpa.holma(att)elisanet.fi

Yhdistyksemme vuosipäivä

Yhdistyksemme on  tehnyt jo 104 vuotta sotilaskotityötä varusmiesten hyväksi. Tuhansia vapaaehtoisten tunteja. Juhlimme vuosipäiväämme 3.11.2022. Kuva: Rannikkosotilaiden huoltoyhdistys ry - rautatiepatterin sotilaskoti.